Ovládateľnosť je základ a v tom musím nový Mégane skritizovať, s takým výkonom mať tak nevyvážené jazdné vlastnosti vie byť v rukách zlého vodiča nebezpečné. Auto trpí kvôli veľkým 20 palcovým diskom kolies, ktoré tvoria dosť veľkú neodpruženú hmotu, a je cítiť ako niekedy odskakujú. Do toho pripočítajme krátky rázvor, a energeticky efektívne pneumatiky Goodyear EfficientGrip Perfomance EV.
Auto trpí zmenou ťažiska počas zatáčania, niektoré zákruty som začal nedotáčavosťou, následne sa odtrhol zadok, a bolo po anglicky povedané „twitchy“. Aby som to nekomplikoval, bolo proste nepredvídateľné. Naviac zo šoférskej stránky sú masážne sedačky kreslami, takže v zákrutách som hodne zapájal brušné svalstvo a nenastaviteľná stredová konzola s lakťovou opierkou zavadzia v riadení vozidla. Toľko k jazdným vlastnostiam, s dynamikou, akú vozidlo má to chce zmeny.
Na každý deň je však podvozok fajn, tuhosť tlmenia je tak akurát, s príjemnými dorazmi, možno 20 palcové kolesá sú trochu moc a chcelo by to menšie 19-ky. Najpríjemnejším na celom cestovaní autom bolo ale to krásne ticho a obľúbený podcast s Mariom Andrettim v pozadí.
Škoda Enyaq vo vrcholnom vyhotovení Laurin&Klement je najlepším elektrickým autom aj verziou od značiek koncernu…
S menšími, ľahšími kolesami v nižšej výbave Style jazdi SsangYong Torres úspornejšie ako tomu bolo…
S kufrom o objeme 839 litrov priestrannejší ako Enyaq, potiahne 1.5 tony, má 207 koní…
Kia EV3 si prichádza po korunu kráľa kompaktných elektrických SUV. Bezkonkurenčne veľká batéria a aj…
Nestihli ste sa dostať medzi 1000 šťastlivcov, ktorý si stihli zajednať BMW M4 CSL? Nevadí.…
Ak hľadáte úsporné C-SUV, mali by ste sa obzrieť za týmito piatimi. Na diaľnici vďaka…