Na novom Mégane je hneď niekoľko prvkov, v ktorých sa auto výrazne vylepšilo. Pomimo dizajn vonku a vnútri to je ponímaná kvalita vnútri auta. Sú tu použité príjemnejšie koberce, ktorými sú vyplnené aj schránky vo dverách. Znížilo sa tiež použitie tvrdých plastov, ktoré sú teraz v podstate len na stredovej konzole. Palubná doska je pokrytá kožou/koženkou s dobrým prešívaním a prístrojová doska je zhotovená z mäkčených plastov.
Vyšší level komfortu na kabíne pocitovo zabezpečuje hlavne odhlučnenie auta, ktoré je teraz podľa slov výrobcu počas jazdy až o 50% tichšie ako Renault Zoe. Spojenie ticha s reproduktormi Harman/Kardon vytvára príjemné cestovné prostredie, v ktorom človek chce tráviť čas, naviac v plnej výbave v ktorej auto bolo je možné mať aj príplatkové masážne sedadlá s tromi intenzitami masáže.
Povedal by som že samotné masírovanie zažijete intenzívnejšie vo vozidlách Peugeot, kým v Renaulte sa jedná o viac ľahšie relaxačnejšie pohyby. Prišlo mi, že aj samotná technológia v sedadlách Peugeot a Renault je rozličná.
Peugeot E308 dokazuje, že aj s malou batériou sú možné veľké veci. Okrem toho stále…
Faceliftovaný Kamiq lepšie vyzerá, má vykonnejší základ a je, ako aj doteraz, BRILANTNE PRAKTICKÝ. (viac…)
Dacia Jogger je tu už aj ako Hybrid. Ten má v ponuke nahradiť obľúbený diesel.…
Mitsubishi Colt je receptom ako sa za lacnejšie dostať ku RENAULT CLIO. Testovaný Colt vyjde…