Pochvaľoval som si aj nové prostredie na novom vertikálne uloženom displeji. Najlepšou vecou je prepojenie auta s Google službami, čo nesmierne uľahčuje život, bezdrôtové Apple CarPlay. Displej samotný bol kvalitný, s výbornou odozvou aj čitateľnosťou. Nové rozhranie je jednoduchšie, krajšie, len mi vadí, že Renault v oblasti rozhrania nie je konzistentný a po dvoch rokoch od uvedenia Clia s vtedy novým infotainmentom je MeganE ďalším debutantom/predskokanom pre nedchádzajúce modely v tejto disciplíne…
Priestor vzadu som využil len na účel posadenia sa za seba a musím skonštatovať, že miesta na kolená som prakticky nemal, keďže som nimi tlačil do svojho sedadla a aj chodidlá boli utlačené, nakoľko sedím najnižšie, ako to sedadlo umožňuje. Napriek dizajnu s klesajúcou líniou strechy som však mal akurát dosť miesta na hlavu. Vzadu nechýbajú USB-C konektory aj výduchy klimatizácie takže všetko v poriadku v tomto ohľade.
Kufor s objemom 440 litrov naživo pôsobí podľa slov známych ako malý a nedostatočný, nakoľko ja sa nevyžívam v prepravovaní predmetov, povedal by som, že plne postačuje. Napríklad týždenný nákup pre troch ľudí zabalený v krabiciach zvládol akurát. Po sklopení sa zväčší na 1332 litrov.
S menšími, ľahšími kolesami v nižšej výbave Style jazdi SsangYong Torres úspornejšie ako tomu bolo…
S kufrom o objeme 839 litrov priestrannejší ako Enyaq, potiahne 1.5 tony, má 207 koní…
Kia EV3 si prichádza po korunu kráľa kompaktných elektrických SUV. Bezkonkurenčne veľká batéria a aj…
Nestihli ste sa dostať medzi 1000 šťastlivcov, ktorý si stihli zajednať BMW M4 CSL? Nevadí.…
Ak hľadáte úsporné C-SUV, mali by ste sa obzrieť za týmito piatimi. Na diaľnici vďaka…
Nová generácia hybridného pohonu Renault prichádza aj do modelu Austral. Poskytuje mu slušnú dynamiku, excelentnú…