Pochvaľoval som si aj nové prostredie na novom vertikálne uloženom displeji. Najlepšou vecou je prepojenie auta s Google službami, čo nesmierne uľahčuje život, bezdrôtové Apple CarPlay. Displej samotný bol kvalitný, s výbornou odozvou aj čitateľnosťou. Nové rozhranie je jednoduchšie, krajšie, len mi vadí, že Renault v oblasti rozhrania nie je konzistentný a po dvoch rokoch od uvedenia Clia s vtedy novým infotainmentom je MeganE ďalším debutantom/predskokanom pre nedchádzajúce modely v tejto disciplíne…
Priestor vzadu som využil len na účel posadenia sa za seba a musím skonštatovať, že miesta na kolená som prakticky nemal, keďže som nimi tlačil do svojho sedadla a aj chodidlá boli utlačené, nakoľko sedím najnižšie, ako to sedadlo umožňuje. Napriek dizajnu s klesajúcou líniou strechy som však mal akurát dosť miesta na hlavu. Vzadu nechýbajú USB-C konektory aj výduchy klimatizácie takže všetko v poriadku v tomto ohľade.
Kufor s objemom 440 litrov naživo pôsobí podľa slov známych ako malý a nedostatočný, nakoľko ja sa nevyžívam v prepravovaní predmetov, povedal by som, že plne postačuje. Napríklad týždenný nákup pre troch ľudí zabalený v krabiciach zvládol akurát. Po sklopení sa zväčší na 1332 litrov.
Nová generácia hybridného pohonu Renault prichádza aj do modelu Austral. Poskytuje mu slušnú dynamiku, excelentnú…
Mazda MX-30 R-EV je originálnym riešením zvýšenia dojazdu tohto elektromobilu. Pohon možno označiť za PHEV,…
Na Slovensku obľúbený Formentor, no aj klasický Leon prichádzajú dizajnovo vynovené a výkonnejšie než doteraz.…
Aerodynamické "Géčko" na elektrinu prichádza, a nielen to. Po rokoch sa spolu s ním vracia…
Nedávno prepracovaný model Nissan Qashqai prijíma najnovšie technológie, ktoré zdokonalili nielen jeho estetickú príťažlivosť, ale…
Alfa Romeo predstavila nový kompaktný automobil s názvom MILANO, ktorý je dostupný s plne elektrickým…