Nový Renault Mégane je osadený 60 kWh batériou, čo ho vo svete elektromobilov robí „malým elektromobilom“, napriek tomu treba povedať, že jeho elektromotory sú skutočne efektívne, až do takej miery, že život s ním aj na dlhších trasách je menej otravný ako s inými „malobaterkáčmi“.
Je to prvý elektromobil s relatívne nízkokapacitnou batériou, s ktorým som nemal problém prejsť po diaľnici zvyčajným benzínovým ne-elektrickým tempom vzdialenosť viac ako 200 kilometrov. Bolo to asi prvé elektro, pri ktorom ktorom som nepociťoval úzkosť z dojazdu, ako pri iných malým baterkáčoch.
Pri kombinovanom jazdení som dokázal spraviť aj cez 420 kilometrov, čo je skvelé! A keď bolo treba nabiť auto, vďaka 130 kW DC rýchlonabíjaniu si stačilo rozmyslieť, kde cestou, sa zastavím na WC a kúpiť si vodu a auto bolo pripravené ísť ďalej. Žiadne stresy.
MG5 chce byť ľudovým elektro kombíkom. Jeho efektivita je napriek veku modelu vynikajúca. (viac…)
Nové verzie športových VW Golf, verzie GTI Clubsport a Golf R dostali slovenské ceny. Nie,…
Nová Honda CR-V je vynikajúce rodinné vozidlo. Okrem praktickosti a priestrannosti si ale vodiča získa…
Hyundai Ioniq 6 je aerodynamickou výkladnou skriňou ako spraviť elektromobil tak úsporným ako to len…
Nový elektrický pohon Stellantis sa v e2008 preukázal vynikajúcou efektivitou zo svojej malej 54 kWh.…