Nový Renault Mégane je osadený 60 kWh batériou, čo ho vo svete elektromobilov robí „malým elektromobilom“, napriek tomu treba povedať, že jeho elektromotory sú skutočne efektívne, až do takej miery, že život s ním aj na dlhších trasách je menej otravný ako s inými „malobaterkáčmi“.
Je to prvý elektromobil s relatívne nízkokapacitnou batériou, s ktorým som nemal problém prejsť po diaľnici zvyčajným benzínovým ne-elektrickým tempom vzdialenosť viac ako 200 kilometrov. Bolo to asi prvé elektro, pri ktorom ktorom som nepociťoval úzkosť z dojazdu, ako pri iných malým baterkáčoch.
Pri kombinovanom jazdení som dokázal spraviť aj cez 420 kilometrov, čo je skvelé! A keď bolo treba nabiť auto, vďaka 130 kW DC rýchlonabíjaniu si stačilo rozmyslieť, kde cestou, sa zastavím na WC a kúpiť si vodu a auto bolo pripravené ísť ďalej. Žiadne stresy.
Nový Ford Tournero Courier prináša lepšiu praktickosť, viac miesta a sympatickejší vzhľad než predchodca, pritom…
Ford Ranger WildTrak X je drsnejšia verzia od Fordu, ktorá dokazuje, že aj so štvorvalcom…
Škoda Scala v rámci svojej kategórie a hierarchie vozidiel skrytým, a často prehliadaným žolíkom. Najmä…
Nové BMW M5 Touring HYBRID dáva v rodinnej verzii väčší zmysel. Kufor aj dynamiku má…
Jedným z veľmi častých omylov, v ktorom veľa autíčkarov žije sú názory, často z tuningových…
MG5 chce byť ľudovým elektro kombíkom. Jeho efektivita je napriek veku modelu vynikajúca. (viac…)