V tom mi pri jeho používaní odľahlo, pretože v ten týždeň som práve potreboval ísť dlhšie trasy. Na týchto cestách som bol veľmi spokojný s výkonom 220 koní a 300 Nm (100 – 4714 ot./min.), slabšia verzia má 130 koní. Meranie zrýchlenia odhalilo, že nový MeganE, ako je prevedený jeho názov na dverách kufra zrýchli zo státia na 100 km/h za 7.0 sekundy, čo je o 0.4 s rýchlejšie ako udáva Renault. Maximálka je 166 km/h, málo ale zase OK, stačí…
V premávke však tento výkon pôsobí ešte razantnejšie, pri predbiehaní a pripájaní zatlačí do sedadla ako Mégane RS Trophy s 300 koňmi a nemá problém uzemniť väčšinu egomaniakov, akých som stretol aj s ich povrchným pohľadom na krásny elektromobil Renault sediac vo Volkswagne Golf GTI. Avšak pretekanie na rovinke, síce pre väčšinu ľudí podstatné, o aute nič nehovorí.
Nové verzie športových VW Golf, verzie GTI Clubsport a Golf R dostali slovenské ceny. Nie,…
Nová Honda CR-V je vynikajúce rodinné vozidlo. Okrem praktickosti a priestrannosti si ale vodiča získa…
Hyundai Ioniq 6 je aerodynamickou výkladnou skriňou ako spraviť elektromobil tak úsporným ako to len…
Nový elektrický pohon Stellantis sa v e2008 preukázal vynikajúcou efektivitou zo svojej malej 54 kWh.…
Peugeot 508 je posledný mohykán komfortných francúzskych sedanov strednej triedy. A dôkaz, že Sedany nám…