Nový Renault Captur: „Voiture à vivre“ v segmente B

Nie je len o inej maske, toto sú podstatné technické úpravy vozidla:

  • Aerodynamika- funkčné tunely na krajoch nárazníka a gumové výstupky na jeho spodnej časti vedúce vzduch plynulejšie okolo kolies, revidovaný tvar bočných zrkadiel tiež znižuje odpor a šum vzduchu pri vyšších rýchlostiach, prospievajúc tak aj zvukovému komfortu v kabíne
  • Podvozok- podvozok má nové nastavenie s odlišnou geometriou kolies, ktoré bolo potrebné najmä kvôli novým až 19″ palcovým kolesám pri športovo ladenej verzii Esprit Alpine z dôvodu, aby sa eliminovali negatívne dopady veľkých kolies na komfort a jazdnú dynamiku vozidla
  • Nové tlmiče pre E-TECH- verzia E-TECH full hybrid je rozdielna pre použitie nových tlmičov s iným nastavením kompresie a odskoku
  • Riadenie- riadenie dostalo nové naladenie

Related posts