Mercedes-AMG C63S E-Performance napriek svojej výrazne lepšej dynamike však štvorvalcom pod kapotou sklamal množstvo ľudí. Toho sa pri väčšom S-ku báť ale netreba, pretože ak má AMG GT63S E-Performance pod kapotou bigvee osemvalec, musí ho mať aj vrcholný model S!
Nové rýchle S-ko samozrejme bolo elektrifikované. Vzadu má batériu s kapacitou 13.1 kWh s čisto elektrickým dojazdom 33 kilometrov a v hybridnom móde spotrebou 4.4 l/100km. A to pri klasickom jazdení po svete s autom, ktoré má celkový výkon 802 koní a 1 430 Nm veľmi pekné
Keď tento masívny výkon naopak využijete naplno, nové S-ko vás deportuje na 100 km/h za 3.3 sekundy s maximálnou rýchlosťou elektronicky obmedzenou na 290 km/h, ktorú nemeckí podnikatelia na autobahnoch jednoznačne využijú!
Nové AMG S63 váži 2 595 kilogramov, tie s cestou spájajú pneumatiky 255/45 ZR20 vpredu a 285/40 ZR20 vzadu. O zastavovanie auta sa starajú výkonné kompozitové brzdy s priemerom 400/380mm vpredu/vzadu, so 6 piestovými strmeňmi vpredu a 1 piestovým brzdovým strmeňom vzadu.
O skvelú agilitu na ceste sa stará podvozok so vzduchovými pružinami AMG RIDE CONTROL+ s aktívnym tlmením nakláňania karosérie AMG ACTIVE RIDE CONTROL ako aj natáčanie zadných kolies.
Ako jediné auto v triede má AMG 63S aj aktívne ložiská uchytenia motora, tie sa prispôsobujú podľa vibrácií motora aktuálnym jazdným podmienkam a zlepšujú tak buď komfort alebo dynamiku jazdy, záležiac podľa toho čo šofér a povrch cesty od auta práve vyžaduje.
Mercedes-AMG 63S E-Performance má nádrž o veľkosti 76 litrov+12 litrovú rezervu, čo znamená pri dosiahnutí udávanej kombinovanej spotreby 4.4 l/100km celkový dojazd 2000 kilometrov do poslednej kvapky benzínu.
Nové S63 AMG je tak ideálnym autom na dlhé trate spájajúcim suverénnu dynamiku a jazdné schopnosti pre ponáhľanie či zábavu, no neskutočne dlhý dojazd pre extenzívne cestovanie.