Porsche Taycan po facelifte prináša podstatné zmeny pre výrazne rýchlejšie nabíjanie a lepší dojazd, nezabudlo sa ani na lepšiu dynamiku auta.
Porsche prináša dôležitý technický UPDATE pre faceliftovaný Taycan. Jeho podstatou je najmä zlepšenie efektivnosti elektrického pohonu a komfortu jeho používania na dlhých cestách skĺbené s typickou PORSCHE snahou o dynamické vylepšenie vozidiel v každej generácii.
Preto nový štandardný Taycan zrýchli na 100km/h až o 0.6s rýchlejšie, za 4.5. Kým na opačnom horizonte stojaci model Turbo S o 0.3s rýchlejšie ako pred-facelift, za 2.3 sekundy, čím je zároveň najrýchlejšie zrýchľujúcim Porsche súčasnosti.
Taycan sa teraz nabíja rýchlejšie ako kedykoľvek predtým
Pri elektrických autách je však najpodstatnejšie stále zlepšovanie technológie pre dlhé cestovanie a Porsche na tomto riadne zapracovalo. Nový Taycan sa nabíja ešte rýchlejšie. Na 800V DC staniciach sa dokáže nabíjať výkonom až 320 kW, o 50 kW viac než doteraz. Na 400V staniciach sa dokáže vďaka DC/DC konvertoru teraz ako štandardu dobíjať maximálnym výkonom 150 kW. Porsche tiež zapracovalo na mape nabíjania batérie, ktorá dovoľuje udržať vysoký nabíjací výkon dlhšie. Batéria je tiež väčšia, s hrubou kapacitou 105 kWh oproti 93 kWh doteraz.
Vynovený Taycan sa tak je schopný nabiť už za 18 minút, niektorí zahraniční novinári pri prvých jazdách dosiahli dokonca len 14 minút z 10-80%. K dojazdu prispieva aj sila rekuperácie, ktorá sa na maxime zvýšila z 290 na 400 kW, čo sa z pohľadu efektivity zíde najmä pri športovej jazde.