Najluxusnejšie Francúzske SUV, DS7 sa teraz dočkalo faceliftu v polovici životného cyklu. Čo prináša?
DS7 po novom hlavne pôsobí agresívnejšie, sebavedomejšie za čo vďačí najmä ostrejším líniám prednej masky. V tomto štýle sú prepracované hlavné svetlomety s novou generáciou svietenia DS Pixel LED Vision 3.0. Ich dosvit je po novom 380 metrov. O zatáčanie do zákrut sa zase stará vonkajší z trojice svetelných modulov, ktorý sa natáča v závislosti od natočenia volantu.
Druhou vizuálnou novinkou je DS Light Veil. Táto dopĺňa jednoduchú vertikálnu lištu, ktorá bola na nárazníku doposiaľ. Nový Light Veil sa skladá hlavnej, väčšej lišty denného svietenia a štvorice menších vedľa nej s dokopy až 33 LED-kami. Tieto lišty dodávajú autu vizuálne na šírke a majú vyzerať ako kúsok šperku. Toto svietenie sa zapína/vypína pri zamykaní/odomykaní auta.
Viac výkonu pre DS7
V oblasti motorizácii DS pokračuje v ťažení ako výrobca s najnižšími emisiami v Európe. Aj preto rozširujú plug-in hybridný pohon o E-TENSE 4×4 300 a E-TENSE 4×4 360. Sú to štvorkolky s benzínovým motorom PureTech200 a elektromotormi s výkonom 110 a 122 koní na každej náprave. Najvýkonnejší model 360 je špecificky naladený oddelením DS Performance. Preto je o 15 mm nižšie, má širší rozchod kolies (+24mm vpredu a +10mm vzadu) plus väčšie, 380mm predné brzdové kotúče. Stovku má zvládnuť za 5.6 sekundy a 1000 metrov za 25.4 sekundy.
Batéria týchto plug-in hybridov má kapacitu 14.2 kWh a posktyuje čisto elektrický dojazd do 81 kilometrov v mestskom prostredí, kde bude primárne využívaný. Nabitie batérie prostredníctvom AC konektoru s výkonom 7.4 kW zaberie okolo 2 hodín.
Kto by nemal záujem o elektrinu, k dispozícii bude aj diesel BlueHDi 130. Mimo európy budú dostupné aj benzínové motory PureTech s výkonmi 130, 215 a 225 konských síl.
Správnemu DS nesmie chýbať božský jazdný komfort. O ten sa tu stará technológia Active Scan Suspension, ktorá monitoruje kamerami povrch cesty a prispôsobuje tak každé koleso samostatne na to, čo ho čaká. Okrem nej je tu aj Night Vision s detekciou do vzdialenosti až 100 metrov či semi-autonómny tempomat 2 stupňa, takže na diaľnici prakticky nemusíte držať volant.