Dva najdôležitejšie modely Alfy Romeo si prešli obnovou. Dostali hlavne novú grafiku svetiel, ktorá tvarom podpisu pripomína tú, ktorú používa aj BMW, ktorému chcú Alfy konkurovať.
Spojená je s technológiou LED Matrix svietenia, no dodáva obom vozidlám ešte viac charakteru a vážnosti, ako mali bez nich doteraz.
Dizajnové hrátky pokračujú aj vo vnútri, kde si možno zvoliť nový dizajn budíkov s názvom Heritage, takže budíky vyzerajú nádherne ako z vozidiel Alfa Romeo zo 60-tych a 70-tych rokov.
Najlepšie zvezenie v triede
O čom však Alfa je hlavne, je zážitok z jazdy. Jazdné vlastnosti Alfa Romeo opisuje ako najlepšie v ich triede. Vďačia za to najmä nižšej váhe v porovnaní s konkurenciou (BMW 3, X3), ideálnemu rozloženiu hmotnosti a živelnému, inštinktívnemu riadeniu.
O fantastickú priľnavosť aj pri klzkých podmienkach sa pri zadokolke aj verzii Q4 stará mechanický, samostatne zamykateľný diferenciál Q2.
Giulia aj Stelvio používajú dvojité priečne ramená vpredu a multilink vzadu.
Jednoduchšia hierarchia výbav a aj jedna špecifická na začiatok
Alfa Romeo tiež zjednodušila paletu výbav. V postupnosti od základnej to bude Sprint a Veloce. Pri príležitosti zavedenia vynovených verzií modelov bude na začiatku predaja aj verzia Competizione. Založená na vyššej výbave Veloce bude špecifická matnou šedou farbou (Moon Light Grey), červenými brzdovými strmeňmi, 21-palcovými diskami kolies, adaptívnymi tlmičmi Alfa Active Suspension a aj NFT tokenom auta podpisujúcim je špecifickosť.
Vo vnútri auta bude obsahovať audiosústavu Harman/Kardon, kožou potiahnutú prístrojovú dosku aj sedadlá skombinované s červeným prešívaním.