Novinky

Nový Renault Captur: „Voiture à vivre“ v segmente B

Nie je len o inej maske, toto sú podstatné technické úpravy vozidla:

  • Aerodynamika- funkčné tunely na krajoch nárazníka a gumové výstupky na jeho spodnej časti vedúce vzduch plynulejšie okolo kolies, revidovaný tvar bočných zrkadiel tiež znižuje odpor a šum vzduchu pri vyšších rýchlostiach, prospievajúc tak aj zvukovému komfortu v kabíne
  • Podvozok- podvozok má nové nastavenie s odlišnou geometriou kolies, ktoré bolo potrebné najmä kvôli novým až 19″ palcovým kolesám pri športovo ladenej verzii Esprit Alpine z dôvodu, aby sa eliminovali negatívne dopady veľkých kolies na komfort a jazdnú dynamiku vozidla
  • Nové tlmiče pre E-TECH- verzia E-TECH full hybrid je rozdielna pre použitie nových tlmičov s iným nastavením kompresie a odskoku
  • Riadenie- riadenie dostalo nové naladenie

Benjamin Mazanka

Recent Posts

MAZDA 2 HYBRID Facelift: V Taliansku – TEST

Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…

5 dní ago

Peugeot E308 SW: Skvelý aj ako Elektro! – TEST

Peugeot E308 dokazuje, že aj s malou batériou sú možné veľké veci. Okrem toho stále…

5 dní ago

Facelift Škoda Kamiq 1.0 TSI: Krajšia a rovnako praktická – TEST

Faceliftovaný Kamiq lepšie vyzerá, má vykonnejší základ a je, ako aj doteraz, BRILANTNE PRAKTICKÝ. (viac…)

5 dní ago

Dacia Jogger Hybrid: Dynamika najväčšou z hybridných výhod – TEST

Dacia Jogger je tu už aj ako Hybrid. Ten má v ponuke nahradiť obľúbený diesel.…

1 týždeň ago