Na Slovensku proste ideálne mestské auto pre toho, kto chce flexiť.
Foto: Motor1, Mercedes-AMG
Géčko AMG 4×4² prichádza vo svojej druhej generácii. Prejdime hneď k tomu najdôležitejšiemu, a tým je motor.
Tento najdominantnejší, najmužskejší Mercedes (však?) poháňa 4.0 V8 Biturbo s výkonom 585 koní a 850 Nm. Na stovku tak zrýchli za dominantných 4.5 sekundy, len o máličko pomalšie ako „klasické“, úžasné G63.
Spotreba takéhoto masívneho samca bude 20 l/100km, pričom jazdí na 22 palcových off-roadových pneu.
Iné pre typického Slovenského vlastníka nie tak podstatné náležitosti sú svetlá výška 351mm (oproti 238 v G), nájazdový uhol 40 stupňov (oproti 27 v G). 4×4² tiež dokáže brodiť až 91cm hlbokú vodu, teda o 21 cm hlbšiu ako štandardné Géčko.
Tieto brilantné vlastnosti však zostanú väčšmi nevyužité, pretože takéto auto si zvyčajne ľudia kupujú pre zaujatie, a to je jediná škoda.
MG4 XPOWER je rapídne rýchly v priamke, ostatné aspekty hot-hatchu však absentujú. S niekoľkými úpravami…
Malé autá súčasnosti sú brilantné, a vôbec to s nimi, a ich budúcnosťou nevyzerá zle.…
Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…