Na rozlúčku som spaľovacím Mégane RS aj divíziou Renault Sport.
Prichádza koniec jednej skvelej éry. Božské hot-hatchbacky od divízie Renault Sport končia. Na rozlúčku tak prichádza posledná, špeciálna edícia vyrobená v počte 1976 kusov, čo značí rok založenia Renault Sport. Renault Mégane RS Ultime.
Posledný Renault Mégane RS je vo svojej podstate model RS Trophy vo Full výbave, s nálepkami na bokoch a platekou vnútri. Priplatiť sa dajú len dva prvky, panoramatická strecha a head-up displej.
Auto je už v základe vybavené audiosystémom Bose, 10 palcovými digitálnymi budíkmi, telemetriou adaptívnym tempomatom aj 360 stupňovou kamerou.
Štandardom sú tiež ľahké škrupinové sedadlá Recaro, podvozok CUP, natáčanie zadnej nápravy 4Control ako aj disky Fuji Light s pneumatikami Bridgestone Potenza S007, ktoré boli špeciálne vyvinuté pre najostrejšiu verziu Trophy-R.
Po stránke motoru zostal výkon, čo je trochu škoda, nezmenený na hodnotách 300 koní a 420 Nm. Avšak pri tomto aute sa vracia možnosť zakúpiť si ho aj s MANUÁLNOU prevodovkou, ktorá bola počas posledného faceliftu z modelov RS odstránená. Automat je nezmenený, 6 stupňový s dvojspojkou.
MG4 XPOWER je rapídne rýchly v priamke, ostatné aspekty hot-hatchu však absentujú. S niekoľkými úpravami…
Malé autá súčasnosti sú brilantné, a vôbec to s nimi, a ich budúcnosťou nevyzerá zle.…
Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…