Mercedes-Benz C All-Terrain predstavuje auto na všetko. Elegantne vyzerá, je pripravené aj do terénu, no bude jazdiť lepšie ako SUV GLC. A to je dôvod prečo ho uprednostniť.
Ktokoľvek, komu záleží na jazdných vlastnostiach vie, že aj napriek pokroku, ktorý SUV-čká v tomto aspekte spravili, budú klasické autá vždy lepšie. Preto sa nám nesmierne páčia klasické vozidla, s terénnym charakterom ako nový Mercedes-Benz C All-Terrain. Sú rovnako priestranné ako ich SUV súrodenci. No v porovnaní s nimi vyzerajú elegantnejšie, majú menší odpor vzduchu a preto aj spotrebu, a hlavne nižšie ťažisko či hmotnosť, takže jazdia lepšie. A v neposlednom rade sú aj kompaktnejšie, takže sa s nimi lepšie parkuje. Dnes je však veľkosť populárna, a preto to môžu mať ťažké, no Mercedes ponúka túto rozumnejšiu voľbu.
Nový C All Terrain je zvýšený o 40 mm, vďaka čomu je jeho svetlá výška dokonca vyššia ako pri SUV GLC. Samozrejme disponuje pohonom všetkých kolies 4Matic s dvojicou off-road jazdných režimov a to: OFFROAD (pre jazdu na prašných, štrkových alebo piesočných cestách) a OFFROAD+ (do ťažšieho terénu s prudkými výjazdami aj klesaniami).
A ako vhodný do terénu aj vyzerá, s prídavným oplastovaním navôkol, či novou prednou maskou. Aj vďaka širokým plastom, je o 4 mm dlhší a o 21 mm širší ako klasický C Combi.
Podvozok je taktiež prispôsobený väčšiemu nákladu nerovností. Preto má 4-prvková predná náprava hutnejšie kĺby riadenia a zadné viac-prvkové zavesenie kolies je uložené na nosiči zadnej nápravy. Auto dokáže potiahnuť až 1800 kilogramov. Pohon všetkých kolies 4Matic dokáže rozdeliť výkon do 45% pre prednú nápravu a do 55% smerujúcich zadným kolesám. Štandardom bude aj pohodlný podvozok s pasívnymi tlmičmi, ktorý sa prispôsobuje povrchu pod kolesami.
Auto sa bude ponúkať s dvomi motormi. C200 a C220d aj s Mild-Hybridnou technológiou. Spojené budú s 9-stupňovou automatickou prevodovkou. Rovnako komfortný nádherný bude aj interiér.
Mercedes-Benz C All Terrain sa začne predávať tento rok. Verejnosť bude mať možnosť si ho prvýkrát naživo pozrieť na nadchádzajúcom autosalóne v Mníchove.
Foto: Daimler
MG4 XPOWER je rapídne rýchly v priamke, ostatné aspekty hot-hatchu však absentujú. S niekoľkými úpravami…
Malé autá súčasnosti sú brilantné, a vôbec to s nimi, a ich budúcnosťou nevyzerá zle.…
Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…