Vynovený a na Slovensku extrémne populárny hot-hatch Hyundai i30N dostal svoj cenník platný pre našu krajinu. Jeho hlavnými devízami okrem osvieženého dizajnu sú najmä:
Aby sme vylepšenia priblížili. Nové disky prinášajú úsporu 14.4kg, okrem nich sú nové a ľahšie aj škrupinové sedadlá N Light. Nová automatická prevodovka DCT s pádlami na volante je pochopiteľne lepšia pre priamočiaru akceleráciu. Hyundai uvádza, že z 80-120 km/h zrýchli s touto prevodovkou za 3.5 sekundy, teda o 3 sekundy rýchlejšie ako manuálna verzia. Z 0-100 je tento rozdiel 0.3 sekundy (6.1 vs 5.9)
Taktiež, odkedy bude na výber len jedna varianta, a to N Performance, už viac nebude rozdiel v pneumatikách, s ktorými auto novému majiteľovi príde. Nový Hyundai i30 N Performance bude obúvať Pirelli P Zero na čiernych diskoch červenými strmeňmi.
Vynovenia sa dočkali aj technológie vo vnútri. Najviditeľnejšou bude 10.25″ širokouhlý stredový displej. Jeho súčasťou bude ja prepracovaný jazdný monitoring Performance Driving Data System s novou grafikou.
Všetky spomenuté vylepšenia sa týkajú aj verzie i30N Fastback, tak poďme na ceny:
Okrem základných cenoviek sme zistili aj koľko vyjdú dané autá so všetkými príplatkami(N Seat pack a strešné okno):
Sme veľmi zvedaví na zlepšenia, najmä aké je nové N-ko v porovnaní s jeho úhlavnými rivalmi. Podobne vynoveným Renault Mégane RS300 (ktorý príde čoskoro, dostupný len s automatom), Honda Civic Type R a nováčikom v tejto triede v podobe BMW 128 Ti.
Ktorý je Váš obľúbený hot-hatch?
MG4 XPOWER je rapídne rýchly v priamke, ostatné aspekty hot-hatchu však absentujú. S niekoľkými úpravami…
KGM Torres EVX je vďaka nízkemu fe (viac…)
Malé autá súčasnosti sú brilantné, a vôbec to s nimi, a ich budúcnosťou nevyzerá zle.…
Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…