Nestihli ste sa dostať medzi 1000 šťastlivcov, ktorý si stihli zajednať BMW M4 CSL? Nevadí. Aspoň čiastočne, pretože BMW predstavilo M4 CS ktoré vo veľa aspektoch pripomína CSL, a je od neho len nebadateľne pomalšie.
BMW zvolilo pri rozširovaní ostrej rady M pri modelovej rade 3 a 4 vcelku zvláštnu taktiku. Model BMW M3 CS bol predstavený ako prvý. Potom bol predstavený vrchol ku BMW M4 v podobe 1000 kusovej limitky M4 CSL a teraz dostáva BMW M4 aj CS kúru, ako BMW M3 CS už tým pádom dostalo relatívne dávno. Akokoľvek, ak hľadáte niečo viac ako BMW M4, no CSL ste nestihli, je tu CS.
Nové BMW M4 CS tak má S58 s výkonom 550 koní a 650 Nm (2750 – 5950 ot.) Maximálny výkon motor dosahuje pri 6250 ot. ale obmedzovač začína na 7200 ot. Samozrejmosťou je M xDrive pohon všetkých kolies, ktorý maximalizuje trakciu v priamke. Preto M4 CS zrýchli na stovku už za 3.4 sekundy, kým maximálna rýchlosť je 302 km/h, pretože balík M Driver´s je v M4 CS štandardom!
BMW M4 CS je tiež o 20 kilogramov ľahšie vďaka použitiu CFRP a ľahkým 19/20″ diskom kolies. Ako model CompetitionSport má tiež nové špecifické dimenzovanie dielov podvozka, pružín ako aj adaptívnych tlmičov aby ponúklo dominantný jazdný zážitok na ceste. Aj vďaka tomu je na Nordschleife len o 2 sekundy pomalšie od CSL, ktoré má aj masívne zadné krídlo. Len pozrite ako mu to ide!
MG4 XPOWER je rapídne rýchly v priamke, ostatné aspekty hot-hatchu však absentujú. S niekoľkými úpravami…
Malé autá súčasnosti sú brilantné, a vôbec to s nimi, a ich budúcnosťou nevyzerá zle.…
Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…