Aj Renault pochopil, že nejde to len cestou elektromobilov a hybridov. Niektorí zákazníci proste nechcú zbytočne experimentovať a chcú pocit ľahkosti od klasiky spaľováku. A tak sa vracia klasika! MÉGANE!
Na slovenský trh prichádza vo verzii Sedan, „po Francúzsky (GrandTour)“. Pod kapotou sa neskrýva nič iné ako motor 1.3 TCe, takže pod kapotou máte to, čo aj Mercedesy, len trochu PODLADENÝ. 140koní môžete mať buď s manuálom pre klasika, no aj skvelým automatom EDC v 2. z 2-och výbav (Evolution, Techno).
Od 18 200, automat od 21 900.
Dostanete tak rodinné auto rozmerov Octavie I. generácie, a to najlepšie: Za rovnaké peniaze ako Octavia I. V TEJ DOBE!
MG4 XPOWER je rapídne rýchly v priamke, ostatné aspekty hot-hatchu však absentujú. S niekoľkými úpravami…
Malé autá súčasnosti sú brilantné, a vôbec to s nimi, a ich budúcnosťou nevyzerá zle.…
Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…