Aj Renault pochopil, že nejde to len cestou elektromobilov a hybridov. Niektorí zákazníci proste nechcú zbytočne experimentovať a chcú pocit ľahkosti od klasiky spaľováku. A tak sa vracia klasika! MÉGANE!
Na slovenský trh prichádza vo verzii Sedan, „po Francúzsky (GrandTour)“. Pod kapotou sa neskrýva nič iné ako motor 1.3 TCe, takže pod kapotou máte to, čo aj Mercedesy, len trochu PODLADENÝ. 140koní môžete mať buď s manuálom pre klasika, no aj skvelým automatom EDC v 2. z 2-och výbav (Evolution, Techno).
Od 18 200, automat od 21 900.
Dostanete tak rodinné auto rozmerov Octavie I. generácie, a to najlepšie: Za rovnaké peniaze ako Octavia I. V TEJ DOBE!
Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…
Peugeot E308 dokazuje, že aj s malou batériou sú možné veľké veci. Okrem toho stále…
Faceliftovaný Kamiq lepšie vyzerá, má vykonnejší základ a je, ako aj doteraz, BRILANTNE PRAKTICKÝ. (viac…)
Dacia Jogger je tu už aj ako Hybrid. Ten má v ponuke nahradiť obľúbený diesel.…