Existuje niečo medzi Giuliou QV a GTAm? Manhart QV600 je odpoveď.
Nemecký úpravca Manhart vie ako potešiť oko nadšenca. Tento krát si vzali do parády nádhernú Giuliu Quadrifoglio Verde, a dotkli sa jej svojimi zvyčajnými vylepšeniami. Výsledkom je auto pre niekoho, komu ušla Giulia GTAm a chcel by viac ako 510 sériových koní.
Čo spravili tomuto sedanu je, že vzali jeho 2.9 litrový twin-turbo V6 motor Ferrari, o ktorom Alfa hovorí, že je z ich dielne, tak budiš… tento motor má 510 koní a 600 Nm v sériovom stave. Manhart sa s ním vyhral s ich vlastne vyrábanými komponentmi. To znamená že auto má nový balík turbodúchadiel. Vzduch ktorý do nich prúdi je zase schladený efektívnejším i medzichladičmi a bez ladenia nemohla zostať samozrejme ani riadiaca jednotka.
Na druhom konci tela je výfuk bez GPF/OPF s menej reštriktívnymi 200 bunkovými katalyzátormi. K dispozícii je aj downpipe bez katalyzátorov a s aktívnymi klapkami Remus. Toto všetko pomáha k zvýšeniu výkonu na 653 koní a 790 Nm krútiaku, čo sú skutočne veľmi živé hodnoty. Pre toto navýšenie o takmer jednu 1.5 TSI z Octavie, alebo presne navýšenie o 143 koní musel byť upravený aj softvér prevodovky, aby sa dokázala adaptovať na tento nový výkon.
Zvonku dali Giulii svoje disky Classic Line, ktoré obúvajú pneu 255/30 ZR20 vpredu a 295/25 ZR20 vzadu. Disky nemusia byť len v zlatej farbe, na požiadavku klienta môžu byť akékoľvek. Podvozok dostal znižovacie pružiny H&R, vďaka ktorým je tažisko auta o 40 mm bližšie k povrchu. Brzdový systém zostal štandardný, podľa požiadavky klienta však tiež môže byť vylepšený.
Zvonku nechýbajú nálepky spoločnosti a farebné prevedenie detailov, ktoré, ak Vám prídu gýčové na aute byť nemusia.
Keby si teda chcete upraviť svoju Giuliu, samotná úprava motora a prevodovky Vás bude stáť 6 399 EUR. Ceny ostatných úprav nájdete na priloženom linku:
Alfa Romeo | MANHART Performance Online Shop (manhart-performance.de)
Toto však nie je všetko, pretože Manhart už upravuje aj inú Giuliu, ktorá bude mať ako príponu číslo 700, a bude disponovať agresívnym aerodynamickým balíčkom. Kým toto je niečo medzi štandardnou QV a GTAm, Giulia 700 už bude skôr ako verzia GTAm, a to je brilantné.
Foto: Manhart