Manhart MH5 GTR je len One of One výtvor, ale ako pocta najrýchlejšiemu sedanu súčasnosti stojí za zmienku.
BMW M5 CS je odľahčenou a priostrenou verziou najrýchlejšej limuzíny v aktuálnej ponuke. Osemvalec s objemom 4.4 litra a dvojicou turbodúchadiel dáva 635 koní a 750 Nm krútiaceho momentu. Na stovku zrýchli za 3 sekundy ( v realite aj rýchlejšie, ako už niekoľko ľudí ukázalo) a maximálne jazdí s obmedzením na 305 km/h. Manhart si chce toto výnimočné auto poctiť jednokusovým špeciálom MH5 GTR.
Vonkajšie na tomto aute zahŕňajú najmä šedý farebný wrap „Moonlight“ ako farbu vozidla. Špecifické zlaté kolesá boli nahradené samozrejme čiernymi. Vpredu obúvajú pneu rozmeru 275/30 ZR21, zadné valce asfaltu sú s rozmerom 295/30 ZR21 o niečo širšie.
Podvozok od KW je vertikálne nastaviteľný a poskytuje ešte lepšie charakteristiku pri zbesilej jazde zákrutami. Motoroví technici zmenili V8-čku novou mapou pomocou MHtronik powerboxu a pridali sanie z uhlíkových vlákien. Vďaka tomu výkon motora veľmi ochotne vyskočil na 788 koní a 935 Nm. Rev osemvalca je teraz ešte voľnejší vďaka výfukovému potrubiu so štyrmi 100 milimetrovými potiahnutými keramickým povrchom alebo uhlíkovými vláknami.
Dynamické údaje zverejnené nie sú, ale tak stačí si predstaviť čo spraví 788 koní, 935 Nm, pohon všetkých kolies a prevodovka od ZF. Brutál. Auto bude vystavené na tohto týždňovom Mníchovskom autosalóne.
Foto: Manhart
MG4 XPOWER je rapídne rýchly v priamke, ostatné aspekty hot-hatchu však absentujú. S niekoľkými úpravami…
Malé autá súčasnosti sú brilantné, a vôbec to s nimi, a ich budúcnosťou nevyzerá zle.…
Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…