Novinky

GoodYear Eagle F1 Assymetric 6 je pripravená na všetko.

GoodYear Eagle F1 Assymetric 6 bude hierarchicky sedieť pod Eagle F1 SuperSport.

GoodYear Eagle F1 Assymetric 5 tu už s nami nejaký ten týždeň je, preto dnes spoločnosť GoodYear konečne predstavila nástupcu. Assymetric 6.

Pneumatika disponuje adaptívnou styčnou plochou a prepracovanými kanálmi tejto pneumatiky.

Na suchom povrchu má normálnu styčnú plochu, pri vykonaní extrémneho manévra sa však zväčšuje a ponúka tak vodičovi viac priľnavosti a lepšiu odozvu na vstupy riadenia.

Pri ovládateľnosti na mokrom povrchu pomáha resin (alebo prírodná živica) zakomponovaný do zmesi pneumatiky, ktorý jej dáva lepší mikrokontakt s vozovkou a zaisťuje tak vysokú priľnavosť aj v mokrých podmienkach.

Tak ako každá nová pneu od GoodYear, aj Assymetric 6 je EV-ready. Má o 1db redukovanú hlučnosť a jej nová zmes tiež redukuje valivý odpor pneumatiky, čo elektromobilu pomáha predĺžiť dojazd o nejaké to percentíčko.

Táto pneumatika je vhodná pre hot-hatchbacky, športové kompakty, rodinné autá, luxusné sedany a športové coupé. Pre športové, superšportové a hyperšportové autá necháva priestor rade Eagle F1 SuperSport.

Na začiatku tohto roku príde v 28 rozmeroch. Do roku 2023 sa má však rozrásť až na 65 rozmerov vo veľkostiach od 17 – 22 palcov.

Foto: GoodYear

Benjamin Mazanka

Recent Posts

Toto auto je úžasná platforma na „Sprav Si Sám“ Elektro HOT-HATCH – MG4 XPOWER

MG4 XPOWER je rapídne rýchly v priamke, ostatné aspekty hot-hatchu však absentujú. S niekoľkými úpravami…

6 dní ago

2024 MAZDA 2: Najšoférskejšie auto v triede! – TEST

Malé autá súčasnosti sú brilantné, a vôbec to s nimi, a ich budúcnosťou nevyzerá zle.…

7 dní ago

MAZDA 2 HYBRID Facelift: V Taliansku – TEST

Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…

1 mesiac ago