GoodYear Eagle F1 Assymetric 6 bude hierarchicky sedieť pod Eagle F1 SuperSport.
GoodYear Eagle F1 Assymetric 5 tu už s nami nejaký ten týždeň je, preto dnes spoločnosť GoodYear konečne predstavila nástupcu. Assymetric 6.
Pneumatika disponuje adaptívnou styčnou plochou a prepracovanými kanálmi tejto pneumatiky.
Na suchom povrchu má normálnu styčnú plochu, pri vykonaní extrémneho manévra sa však zväčšuje a ponúka tak vodičovi viac priľnavosti a lepšiu odozvu na vstupy riadenia.
Pri ovládateľnosti na mokrom povrchu pomáha resin (alebo prírodná živica) zakomponovaný do zmesi pneumatiky, ktorý jej dáva lepší mikrokontakt s vozovkou a zaisťuje tak vysokú priľnavosť aj v mokrých podmienkach.
Tak ako každá nová pneu od GoodYear, aj Assymetric 6 je EV-ready. Má o 1db redukovanú hlučnosť a jej nová zmes tiež redukuje valivý odpor pneumatiky, čo elektromobilu pomáha predĺžiť dojazd o nejaké to percentíčko.
Táto pneumatika je vhodná pre hot-hatchbacky, športové kompakty, rodinné autá, luxusné sedany a športové coupé. Pre športové, superšportové a hyperšportové autá necháva priestor rade Eagle F1 SuperSport.
Na začiatku tohto roku príde v 28 rozmeroch. Do roku 2023 sa má však rozrásť až na 65 rozmerov vo veľkostiach od 17 – 22 palcov.
Foto: GoodYear
MG4 XPOWER je rapídne rýchly v priamke, ostatné aspekty hot-hatchu však absentujú. S niekoľkými úpravami…
Malé autá súčasnosti sú brilantné, a vôbec to s nimi, a ich budúcnosťou nevyzerá zle.…
Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…