FORD dáva nedávno vynovenému Focus ST balíček Track.
Dostupný bude výhradne pre verziu s manuálnou prevodovkou.
Na Slovensku dostupný nebude, bude však dostupný v Českej Republike!
Jeho základom sú vylepšenia v oblasti podvozku, bŕzd a kolies, ktoré tiež výraznejšie znižujú hmotnosť.
Práve podvozok mení štandardne adaptívne tlmiče za nastaviteľné od KW. Nové sú aj o 50% tuhšie pružiny. Focus ST tak sedí o 10mm bližšie k povrchu cesty, v prípadoch kde to legislatíva dovoľuje to môže byť až o 15mm.
Hmotnosť sa znížila vďaka novému procesu výroby 19 palcových diskov kolies, ktoré sú teraz o 10% ľahšie. Štandardne obúvajú pneu Pirelli P Zero Corsa.
Nakoniec sa zväčšili aj predné brzdy, z 330mm kotúčov na 363mm s brzdovými strmeňmi BREMBO, ktoré zlepšujú chladenie bŕzd na trati.
V oblasti motora nič nové, zostáva tu 2.3 EcoBoost s anti-lag systémom o výkone 280 koní a 420 Nm so zrýchlením na 100 km/h za 5.7 sekundy.
Focus ST je podceňovaný hot-hatch, a tento balík ho robí ešte lepším, určite vozidlo, ktoré stojí za vyskúšanie.
MG4 XPOWER je rapídne rýchly v priamke, ostatné aspekty hot-hatchu však absentujú. S niekoľkými úpravami…
KGM Torres EVX je vďaka nízkemu fe (viac…)
Malé autá súčasnosti sú brilantné, a vôbec to s nimi, a ich budúcnosťou nevyzerá zle.…
Uz to nie je len Toyota Yaris. Dizajnom a nastavením podvozku sa jedná o Mazdu.…