Nové BMW M4 bolo eštelen nedávno predstavené a úpravca AC Schnitzer už predstavuje prvý rámec svojich úprav pre toto vozidlo.
Vyslovený úpravca BMW, AC Schnitzer nelenil s vývojom vylepšení pre nové BMW M4 a predstavil prvú sériu vylepšení pre toto auto. Vylepšenia sa týkajú všetkých zásadných súčastí vozidla, aj jeho vzhľadu.
Aerodynamika
Vylepšenia vzhľadu nie sú len bezduché ale aj účelné. Pre BMW M4 úpravca vytvoril nový predný splitter, strešný spojler, zadný spojler z uhlíkových vlákien, kanáliky na vedenie vzduchu vpredu alebo zadný difúzor z uhlíkových vlákien.
Podvozok a Kolesá
Čo sa podvozku týka, M4 dostalo znižovacie pružiny v rozsahu 20 – 25 mm vpredu a 15 – 20 mm vzadu. Okrem toho bude môcť disponovať aj podvozkom s nastaviteľnou tuhosťou nárazov a odskočenia.
K autu si bude možno objednať dva typy kolies. Buď ľahké kované disky, alebo ľahké zliatinové disky kolies. Obe budú mať zhodné rozmery 10.0Jx20 s rozmermi pneumatík 285/30 R20 vpredu a 295/30 R20 vzadu s pneumatika Michelin Pilot Sport 4S.
Motor a Výfuk
Čo sa výkonostných vylepšení týka, AC Schnitzer vydoloval z klasickej M4-ky výkon verzie Competition, teda 510 koní a 650 Nm. K úprave motora bude aj 4 ročná záruka. Zvuk motora bude oživený vychádzať zo športového výfukového systému zhotoveného z nehrdzavejúcej ocele s dvojicou koncoviek výfuku Carbon Sport na každej strane.
Interiér
Vnútro dostáva dotyk hliníku, to najmä v podobe hliníkových radiacich pádel, pedálov aj oddychovej plochy pre nohu vedľa nich, či držiak na kľúč od vozidla. Inak zostáva interiér taký ako pri sériovom BMW M4.
Ceny záležia na výbere inštalácie jednotlivých komponentov.
Foto: AC Schnitzer